NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
POTŘEBUJI REKLAMOVAT VAŠE ZBOŽÍ
K reklamacím může samozřejmě dojít a každou reklamaci se snažíme vyřešit k maximální spokojenosti zákazníka. Proto v první kroku není potřeba zboží posílat k nám.
K řádnému vyřízení reklamace je potřeba vyplnit náš on-line reklamační formulář, který najdete zde. Pro co nejrychlejší vyřízení můžete vložit až 3 fotografie reklamované vady. Čím lepší fotka, tím snadněji dokážeme vadu správně posoudit.
Pokud dospějeme k závěru, že produkt je potřeba zaslat na posouzení fyzicky, vyzveme Vás e-mailem nebo Vám zavoláme. Adresa pro vrácení je AlpenSport.cz, Ropice 394, Ropice, 739 61. Odpovědnost za řádné zabalení zboží pro vrácení nese vždy odesílatel.
Pokud jste registrovaný klient můžete formulář vyplnit přímo z faktury za zboží kterou najdete v historii Vašich objednávek. Stačí jen najít odpovídající objednávku na svém uživatelském účtu, označit produkt který chcete reklamovat a kliknout na tlačítko REKLAMOVAT / VRÁTIT.
POTŘEBUJI ZBOŽÍ VRÁTIT
Zboží lze bez udání důvodů vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od dodání zboží. Po předchozí domluvě, umožníme vrácení zboží registrovaným klientům i po uplynutí zákonné lhůty. Vrácené zboží musí být bezpodmínečně nepoužité, kompletní a s originální visačkou, není-li dohodnuto jinak. Stačí pouze vyplnit náš on-line formulář pro vrácení, který najdete zde a zboží řádně zabalit a odeslat na adresu AlpenSport.cz, Ropice 394, Ropice, 739 61.
Pokud jste registrovaný klient, můžete formulář vyplnit přímo z faktury za zboží, kterou najdete v historii Vašich nákupů. Stačí jen najít odpovídající fakturu ve svém účtu, kliknout na tlačítko vrátit a vybrat zda chcete vrátit celou objednávku, nebo jen vybrané zboží.
Peníze vracíme v nejkratším možném termínu od doručení vráceného zboží.
POZOR, PONESE-LI ZBOŽÍ ZNÁMKY POUŽITÍ NAD RÁMEC BĚŽNÉHO ZKOUŠENÍ, POZNÁME TO A ZBOŽÍ VÁM BUDE VRÁCENO.
NEBOJTE SE ZEPTAT